NaNo Update #4: Almost There!

almost there

We’ve Moved!

Reveries has moved to kellynroth.blog!

Click here to read the updated post!

Advertisements

17 thoughts on “NaNo Update #4: Almost There!

  1. Great job Kellyn! As I’m English, I sadly won’t be celebrating Thanksgiving. However, I’m spending Thursday morning watching a French play at school.

    1. Well, that sounds fun! Or do you like plays? I guess it depends … πŸ˜› Thanksgiving is good, but not the best holiday. Most it’s just food + awkward relatives, soooo? xD

  2. THAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIVIIIIIIIIIIIIING!!!! *pants after long scream*

    *catches breath* Yay! So excited for you and your story!

    NaNo is awesome! Encouraging friends………….Music…….And all that stuff.

    Hope you have a wonderful Thanksgiving!

      1. Yes! It passed so quickly!

        Just shows you how precious time is! πŸ™‚

        Have a great Thanksgiving!

        P.S. HAPPY THANKSGIVING!!!!!!!!!!!!!! πŸ˜‰

  3. Kell, you are doing AH-MAZIN’ girl! You can totally finish your baby this month! *throws confetti at you and cheers you on with chocolate treats, haha* *high five*
    And I hope you have a happy Thanksgiving! My grandparents came up and we’re having fun cooking so far… can’t wait till we EAT. ;P
    I reached 50,000 today and to celebrate I’m gonna get some Oreo mud pie… xD And Jump still isn’t over yet… SO HERE GOES I GUESS.
    Also… the loser’s dare… what if y’all get sick or something. o-0 Yikes.

    1. Thanks, Angela! I’m hoping to … *runs off to write* *comes back to finish this comment* πŸ˜‰

      I know, it’s exciting to smell all the food cooking (or help cook it … though we haven’t started yet since the part we make is usually made in the morning/late evening and we’re running late and stuff)!

      I know! I just saw on Goodreads! That sounds delicious. ❀ πŸ˜€ Good luck with the rest of Jump!

      Then we'll be sick. We can take it. *flexes muscles* *except I have next to none* *shrugs*

  4. I bet you’re even further along than 40K now right?? (I stalk you on the NaNo site oops.) THAT’S AMAZING AND YOU CAN TOTALLY WRITE MORE THAN 50K!! I’m in awe of how fast you write hahahhaa.

    Aubrey seems like such a cutie!! I’m glad she’s doing well. πŸ’•

    1. Now I have 48K, so yep! (Haha, no problem … I actually find that kind of flattering? That you care to do that, I mean. xD *sounds weird no matter how I put words together*)

      I know someone who’s written about 150K so far … *jaw drops* LIKE WHAT? HOW EVEN? She’s going for 200K for the month – says she can easily get 40K or whatever more in 4 days, and I’m just like, “STOP WRITING YOU’RE GOING TO EXPLODE YOU MUST BE IN SEVERE PAIN.”

      Aw, thanks! She is. ❀

Comments are closed.